Wytrzymałość tlenowa

Niedziela, 6 marca 2011 · Komentarze(2)
Kategoria 25-50 km, Trening
Już brakuje mi pomysłów co wrzucać w opis. Trening za treningiem, nuda. Pierwszy start dopiero 27.03 w Orzeszu. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak pizgało jak dzisiaj. Z tego co wyczytałem to wiatr wiał z prędkością 20-30km/h na zmianę raz w twarz raz w bok. Co ciekawe wiało tak mocno, że wyprzedzałem jaskółki lecące pod wiatr. Ładnie wisiały sobie w powietrzu. Trasę obrałem sobie taką że mijałem same pola i wioski, więc skutecznie przewiało mnie po palce u stóp. Zabrze, Gliwice, Szałsza, Boniowice, Zbrosławice, Kamieniec, Ptakowice, Bytom, Zabrze - Helenka, Rokita, Koper, Centrum Wszechświata Jodłowa.

Bitte! und danke,
Zapomnij o wykresikach tylko zrób sobie odsysanie piwnego albo nie przesiaduj tyle w szkole :D A tak serio to ogól pachy i zważ się toples a morale na pewno Ci skoczy.

Jedris 19:11 poniedziałek, 7 marca 2011

Niestety wczoraj wróciłem po 22 więc jesteś o kolejne 50 050m dalej ode mnie :) Gratz

redbike 18:37 poniedziałek, 7 marca 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa geipo